Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Jordana w Przemyślu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej sp11.przemysl.edu.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Beata Kosicka - Siwak — email: sp11@um.przemysl.pl lub telefonicznie +48166783615 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: Władycze 5, 37-700 Przemyśl,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Budynek Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Władycze 5

W pobliżu szkoły na ulicy jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Wejście do budynku szkoły jest wystarczająco szerokie i znajduje się na poziomie chodnika.

Do obiektu można wejść wraz z psem asystującym.

Korytarze budynku mają szerokość 165 - 270 cm. W ciągach komunikacyjnych nie występują elementy odstające od ściany lub zwężające przejście. W korytarzach ustawione są miejsca odpoczynku.

W budynku, na wyższe kondygnacje, można dostać się wyłącznie za pomocą schodów. Brak urządzeń do pokonywania różnic poziomów. Schody mają szerokość 125 cm.

Do klas prowadzą drzwi najczęściej o szerokości 80 cm. Klasy są przestronne i dobrze oświetlone. Progi do klas i pokoi biurowych nie utrudniają wjazdu. W bibliotece, miejsce wydawania książek jest dostępne dla osób poruszających się na wózku.

W budynku szkoły nie ma toalet dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

W budynku nie ma zamontowanej pętli indukcyjnej.

Budynek posiada oznaczenie dróg ewakuacyjnych. W budynku brak systemu alarmowego.


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W szkole obowiązuje procedura obsługi w Polskim Języku Migowym (w ciągu 3 dni roboczych zgodnie z ustawą).

Na skróty